Nižšie uvádzame najčastejšie situácie, ku ktorým môže počas vašej dovolenky dôjsť.
Naši delegáti sú vždy v kontakte s klientami v destinácií. Priebežne všetkých informujú o aktuálnej situácií i plánovanom termíne a čase odletu späť do Slovenskej republiky. Na svoje náklady vám až do doby spiatočného letu samozrejme zaistíme všetky služby v destinácií vrátane ubytovania a stravy. Tieto náklady uplatňujeme iba u svojich obchodných partneroch.
Zástupcovia CK FISCHER sú v kontakte s klientami, ktorí čakajú na svoj let do danej destinácie. Priebežne ich informujú o aktuálnej situácií i plánovanom termíne a čase odletu – vždy s dostatočným predstihom. (Z tohto dôvodu klienti pri rezervácii zájazdu uvádzajú telefónne spojenie.)
V takom prípade vám vrátime pomernú časť z ceny dovolenky, ktorú ste zaplatili.
Ponúkneme vám celkom zadarmo zmenu termínu na termín nový, ktorý vám bude vyhovovať.
V tomto prípade máte možnosť pred nástupom na dovolenku písomnou formou odstúpiť od cestovnej zmluvy a my vám vrátime späť cenu zaplateného zájazdu v plnej výške.