Omamná vôňa, horúci vzduch a relaxačná hudba. Zamotajte sa do osušky a užite si nikým nerušený odpočinok.
Fínska, alebo parná? Len si vybrať. K tomu šikovné ruky maséra a horúca vírivka. Lepší relax už si dopriať nemôžete.
Oddýchnete si v hoteloch, ktoré majú mimo kvalitného personálu, bohatého výberu jedla a ubytovania aj svoje vlastné wellness zázemie.
Ak vám po procedúrach nestačí prechádzka po okolí, môžete si zaplávať v krytom bazéne či zacvičiť si vo fitku.
Ďalších 6 hotelov
Nadštandardné služby, bazény a pláž luxusná. Všetkým by som odporučila.
Šárka Hašová,
Úžasný výhľad na more, fantastický vnútorný bazén a sauny.
Lenka Maraliková,
Potešil nás veľký výber termálnych bazénov a vynikajúca strava.
František Gajdošík,
Štandardom väčšiny hotelov je fínska a parná. V drvivej väčšine prípadov je však výber sáun oveľa širší, stačí sa pozrieť na stránku konkrétneho hotela, prípadne zavolať na bezplatnú linku 0800 12 10 10. Všetky podrobnosti vám oznámime po telefóne.
Túto informáciu nájdete na stránke konkrétneho hotela, prípadne na bezplatnej linke 0800 12 10 10.
V cene máte letenku, taxy a ďalšie poplatky, transfer z letiska do hotela a späť (ak je súčasťou zájazdu), zvolené ubytovanie, stravu a povinné poistenie proti úpadku cestovnej kancelárie. Kompletný zoznam služieb nájdete vždy na stránke zájazdu.
Na charterových letoch spoločnosti Smartwings, zaisťujúcej väčšinu letných zájazdov, je v cene 23 kg batožina a 8 kg príručná batožina (rozmery max. 56 x 45 x 25 cm) na cestujúceho. Váhu batožiny nie je možné spočítať v rámci rodiny. Slnečníky musia byť odbavené ako samostatná batožina a ani ich nie je možné pripevniť k batožine. Presné informácie nájdete v pokynoch pre cestujúcich, ktoré dostanete 4 – 5 dní pred odletom.
Na charterových letoch spoločnosti Smartwings si môžete prikúpiť nadváhu batožiny, seating, rezervované sedadlo, špeciálnu stravu (minirezne, jednohubky, špeciálne jedlo pre deti a pod.) a službu Travel Plus Comfort (na niektorých letoch). K zájazdu si môžete priobjednať tiež cestovné poistenie, výlety a prenájom auta v destinácii alebo parkovanie na letisku. Všetko si môžete objednať pri kúpe zájazdu na webe, prípadne priobjednať neskôr.
Takmer každá destinácia ponúka celodenné výlety, vstupenky či organizovaný výlet do akvaparku, ZOO alebo na loď. Konkrétne možnosti vám oznámime na bezplatnej linke 0800 12 10 10.
Pri zájazdoch v predpredaji zaplatíte minimálnu zálohu pri rezervácii a doplatok uhradíte až 60 dní pred odletom/odchodom. Ak dovolenku kúpite v čase kratšom ako 60 dní pred odletom/odchodom, zaplatíte celú sumu najdlhšie do 2. dňa od podpisu zmluvy. Last minute zájazdy sa platia okamžite prevodom z účtu či na pobočke.
Pokyny k odbaveniu posielame elektronicky spravidla 4 – 5 dní pred odletom. U vybraných typoch zájazdoch (Fischer Dynamix alebo City Breaks) je možné po zaplatení zájazdu získať odbavenie okamžite.
Než doplatíte celý zájazd, môžete za 4€/os. zmeniť mená účastníkov, termín, odlet alebo destináciu. Neskoršia zmena podlieha príslušným storno poplatkom. Ak si kúpite pri uzavretí zmluvy (najneskôr však 45 dní pred zájazdom) k pripoisteniu Fischer Plus službu "Zmena týždeň pred odletom zadarmo" za 0,04 eur/os, môžete ešte 7 dní pred začatím zájazdu zmeniť hotel, destináciu alebo termín, ak je to z objektívnych dôvodov možné. Viac nájdete v podmienkach pre cestujúcich (strana 2).
Pomohli vám informácie na tejto stránke?
To nás mrzí. Napíšte nám, prosím, ako by sme mohli túto stránku zlepšiť.
Zanechajte nám svoje telefónne číslo a náš odborný poradca vás bude kontaktovať.
ZAVOLAJTE MI SPÄŤ
Dohodnite si schôdzku v najbližšej pobočke. Šetrite svoj čas a nechajte nás vypracovať vhodnú ponuku.
OBJEDNAŤ SCHÔDZKU
Nie ste si 100% istí výberom zájazdu? Sme pripravení odpovedať všetky vaše otázky.
ODOSLAŤ OTÁZKU
Spätné volanie
Otázka k zájazdu
Záujem o službu
Návšteva pobočky
Môj FISCHER
Používateľské meno
heslo Zabudli ste heslo?
Zadajte obsadenosť
Počet cestujúcich 1. izba
Vek detí
Pridať ďalšiu izbu
Kontaktujte nás