Vydajte sa ďaleko od stresu a bežných starostí. Na miesto, kde je ten najbelší piesok, slnko svieti celý deň a rybky hrajú všetkými farbami.
Či už letíte v máji alebo v januári, exotické destinácie vás vždy privítajú teplým počasím a oblohou bez obláčika.
Biely piesok trblietajúci sa na slnku a tiene paliem. V exotickom raji vás kamienkové ani preplnené pláže neprekvapia.
Jedlá, ktoré ste doteraz neochutnali a zážitky, ktoré si len tak nezopakujete. Exotické krajiny vás ohromia svojou kultúrou, gastronómiou aj zaujímavými miestami.
Ďalších 6 hotelov
Naše fotky sú až gýčovité, nemôžem uveriť, že je to niekde takto dokonalé.
Denisa Krejčíková,
Jedlo luxusné a výber reštaurácií boží! Teraz musím chudnúť :) Pláže nádherné a tie rybičky a delfíny...
Lenka Doležalová,
Precestovali sme cez 40 krajín a tento pobyt v Ománe bol najlepší zo všetkých. Nasadil veľmi vysokú latku.
Adolf Struska, Praha 3
Milá a ochotná delegátka, ktorá dokonale pozná celú oblasť. Všetko bolo úplne skvelé.
Lenka Průchová,
Vždy záleží na konkrétnej destinácii, ale u exotických zájazdoch je bežné, že let je s prestupom. V takom prípade však platí, že sa ani pri prestupe nemusíte o nič starať. Na prestup je dostatok času a batožinu prepraví z lietadla do lietadla letecká spoločnosť.
Každá krajina je špecifická, najaktuálnejšie informácie o potrebe očkovania nájdete na stránkach Ministerstva zahraničia .
Lety do exotických destinácií sú rôzne dlhé, napr. let do Spojených arabských emirátov trvá asi 6 hodín, u vzdialenejších destinácií je nutné počítať s dĺžkou letu medzi 6 – 17 hodinami v závislosti na dĺžke času určenom pre prípadný prestup.
Áno, u menej navštevovaných destinácií sa stáva, že je delegát iba na telefóne, prípadne hovorí anglicky. Konkrétne informácie nájdete vždy na stránke hotela, prípadne na bezplatnej linke 0800 12 10 10.
V cene máte letenku, taxy a ďalšie poplatky, transfer z letiska do hotela a späť (ak je súčasťou zájazdu), zvolené ubytovanie, stravu a povinné poistenie proti úpadku cestovnej kancelárie. Kompletný zoznam služieb nájdete vždy na stránke zájazdu.
Na charterových letoch spoločnosti Smartwings, zaisťujúcej väčšinu letných zájazdov, je v cene 23 kg batožina a 8 kg príručná batožina (rozmery max. 56 x 45 x 25 cm) na cestujúceho. Váhu batožiny nie je možné spočítať v rámci rodiny. Slnečníky musia byť odbavené ako samostatná batožina a ani ich nie je monžé pripevniť k batožine. Presné informácie nájdete v pokynoch pre cestujúcich, ktoré dostanete 4 - 5 dní pred odletom.
Na charterových letoch spoločnosti Smartwings si môžete prikúpiť nadváhu batožiny, seating, rezervované sedadlo, špeciálnu stravu (minirezne, jednohubky, špeciálne jedlo pre deti a pod.) a službu Travel Plus Comfort (na niektorých letoch). K zájazdu si môžete priobjednať tiež cestovné poistenie, výlety a prenájom auta v destinácii alebo parkovanie na letisku. Všetko si môžete objednať pri kúpe zájazdu na webe, prípadne priobjednať neskôr.
Takmer každá destinácia ponúka celodenné výlety, vstupenky či organizovaný výlet do akvaparku, ZOO alebo na loď. Konkrétne možnosti vám oznámime na bezplatnej linke 0800 12 10 10.
Pri zájazdoch v predpredaji zaplatíte minimálnu zálohu pri rezervácii a doplatok uhradíte až 60 dní pred odletom/odchodom. Ak dovolenku kúpite v čase kratšom ako 60 dní pred odletom/odchodom, zaplatíte celú sumu najdlhšie do 2. dňa od podpisu zmluvy. Last minute zájazdy sa platia okamžite prevodom z účtu či na pobočke.
Pokyny k odbaveniu posielame elektronicky spravidla 4 – 5 dní pred odletom. U vybraných typoch zájazdoch (Fischer Dynamix alebo City Breaks) je možné po zaplatení zájazdu získať odbavenie okamžite.
Než doplatíte celý zájazd, môžete za 4€/os. zmeniť mená účastníkov, termín, odlet alebo destináciu. Neskoršia zmena podlieha príslušným storno poplatkom. Ak si kúpite pri uzavretí zmluvy (najneskôr však 45 dní pred zájazdom) k pripoisteniu Fischer Plus službu "Zmena týždeň pred odletom zadarmo" za 0,04 eur/os, môžete ešte 7 dní pred začatím zájazdu zmeniť hotel, destináciu alebo termín, ak je to z objektívnych dôvodov možné. Viac nájdete v podmienkach pre cestujúcich (strana 2).
Pomohli vám informácie na tejto stránke?
To nás mrzí. Napíšte nám, prosím, ako by sme mohli túto stránku zlepšiť.
Zanechajte nám svoje telefónne číslo a náš odborný poradca vás bude kontaktovať.
ZAVOLAJTE MI SPÄŤ
Dohodnite si schôdzku v najbližšej pobočke. Šetrite svoj čas a nechajte nás vypracovať vhodnú ponuku.
OBJEDNAŤ SCHÔDZKU
Nie ste si 100% istí výberom zájazdu? Sme pripravení odpovedať všetky vaše otázky.
ODOSLAŤ OTÁZKU
Spätné volanie
Otázka k zájazdu
Záujem o službu
Návšteva pobočky
Môj FISCHER
Používateľské meno
heslo Zabudli ste heslo?
Zadajte obsadenosť
Počet cestujúcich 1. izba
Vek detí
Pridať ďalšiu izbu
Kontaktujte nás