Nižšie uvádzame najčastejšie situácie, ku ktorým môže počas vašej dovolenky dôjsť.
Naši delegáti sú vždy v kontakte s klientami v destinácií. Priebežne všetkých informujú o aktuálnej situácií i plánovanom termíne a čase odletu späť do Slovenskej republiky. Na svoje náklady vám až do doby spiatočného letu samozrejme zaistíme všetky služby v destinácií vrátane ubytovania a stravy. Tieto náklady uplatňujeme iba u svojich obchodných partneroch.
Zástupcovia CK FISCHER sú v kontakte s klientami, ktorí čakajú na svoj let do danej destinácie. Priebežne ich informujú o aktuálnej situácií i plánovanom termíne a čase odletu – vždy s dostatočným predstihom. (Z tohto dôvodu klienti pri rezervácii zájazdu uvádzajú telefónne spojenie.)
V takom prípade vám vrátime pomernú časť z ceny dovolenky, ktorú ste zaplatili.
Ponúkneme vám celkom zadarmo zmenu termínu na termín nový, ktorý vám bude vyhovovať.
V tomto prípade máte možnosť pred nástupom na dovolenku písomnou formou odstúpiť od cestovnej zmluvy a my vám vrátime späť cenu zaplateného zájazdu v plnej výške.
Zanechajte nám svoje telefónne číslo a náš odborný poradca vás bude kontaktovať.
ZAVOLAJTE MI SPÄŤ
Dohodnite si schôdzku v najbližšej pobočke. Šetrite svoj čas a nechajte nás vypracovať vhodnú ponuku.
OBJEDNAŤ SCHÔDZKU
Radi odpovieme na vaše dotazy ON-LINE. Neváhajte použiť chatovací formulár.
SPUSTIŤ CHAT
Nie ste si 100% istí výberom zájazdu? Sme pripravení odpovedať všetky vaše otázky.
ODOSLAŤ OTÁZKU
Spätné volanie
Otázka k zájazdu
Záujem o službu
Návšteva pobočky
Môj FISCHER
Používateľské meno
heslo Zabudli ste heslo?
Zadajte obsadenosť
Počet cestujúcich: 1. izba
Vek detí
Pridať ďalšiu izbu
Kontaktujte nás
Upresniť hľadanie
Stravovanie
Pláž
Vzdialenosť od pláže:
Typ dovolenky
Kategória hotela
Minimálna kategória hotela
Cena zájazdu za všetky osoby
Vzdialenosť aquaparku:
Šport / zábava
Typ izby
Vybavenie izby
Rezervujte si zájazd online a získajte až
20 Eur zľavu
Viac informácií o zľave