×

Máme radost, že se Vám nabídka líbí. Ozveme se co nejdříve!

Často kladené otázky

AKTUÁLNE - KORONAVÍRUS

Vážení návštevníci, nižšie uvedené informácie sa pre vás snažíme pravidelne aktualizovať. Vzhľadom na rýchlu zmenu situácie, nových nariadení a opatrení však nemusia byť vždy 100% platné.


Naša infolinka 0800 12 10 10 je vám k dispozícii zadarmo v pracovné dni od 8.00 do 19.30.
 

Vážený zákazník,

ako sme Vás už informovali, na území Slovenskej republiky platí núdzový stav vyhlásený vládou Slovenskej republiky. Za súčasnej situácie je isté, že po dobu trvania tohto opatrenia, nebude možné Váš zájazd realizovať. Je to pre nás bezprecedentná a nová situácia, s ktorou sme sa nikdy v histórii nestretli.

Pretože je naším zvykom poskytovať Vám vždy aktuálne informácie, radi by sme Vám oznámili, že momentálne intenzívne pracujeme na riešení tejto situácie.

Chceme Vás požiadať, aby ste nám v tejto chvíli poskytli čas. Vyčkajte prosím, až Vás bude kontaktovať niektorý z našich predajcov. Postupujeme podľa dátumu Vašich zájazdov od najbližších termínov po najneskorší.

Cestovný ruch so sebou prináša celý rad nečakaných situácií, ktoré sme zvyknutí operatívne riešiť. Napriek tomu musíme priznať, že sme si nikdy nemysleli, že by sme mohli byť konfrontovaní s takouto situáciou, ako je uzatvorenie hraníc. Veríme ale, že i túto situáciu spoločne zvládneme a nájdeme pre Vás riešenie, ktoré Vám bude vyhovovať. Zároveň Vás chceme poprosiť o trpezlivosť pri administratívnych riešeniach všetkých náležitostí. Ďakujeme za pochopenie a tiež za všetky vyjadrenia podpory.

Slovenská asociácia cestovných kancelárií a cestovných agentúr momentálne pripravuje stanovisko pre jednotlivé subjekty v cestovnom ruchu k otázke stornovania zájazdu za platnosti núdzového stavu.

Pre nové rezervácie zájazdov vykonané od 5. 3. do 31. 3. 2020 platí akcia „Dovolenka bez obáv s CK FISCHER“ s možnosťou výhodného zrušenia alebo zmeny zájazdu zadarmo ešte 21 dní pred odletom.

Vaša žiadosť bude posúdená s ohľadom na deň prijatia do našej cestovnej kancelárie. Zároveň jedná naša spoločnosť s našimi obchodnými partnermi o ďalších možnostiach kompenzácie. V prípade, že budeme v rokovaniach úspešní, obratom Vás budeme kontaktovať a tieto kompenzácie zahrnieme do finančného vyrovnania. Z toho dôvodu Vás chceme poprosiť o zhovievavosť pri vybavovaní všetkých náležitostí Vášho zájazdu. Počkajte, prosím, až Vás budeme my kontaktovať. Robíme maximum preto, aby sa všetky administratívne náležitosti vybavili v čo možno najkratšom čase.

ERV Európska poisťovňa a pracovníci našich Euro-Centier intenzívne sledujú situáciu okolo koronavírusu COVID-19.

Na stiahnutie: Postoj ERV Európskej poisťovne k situácii okolo nového typu koronavírusu.

Obava z koronavírusu v oblasti, kam má klient cestovať, podľa vyhlásenia ERV Európskej poisťovne nie je dôvodom pre uznanie storna. Poistenie storna nemožno uplatniť ani v situáciách, kedy Ministerstvo zahraničia vydá odporúčanie necestovať do určitej destinácie alebo dôjde k jej uzavretiu úradmi.

Klientom, ktorí si u ERV Európskej poisťovne doteraz dohodli poistenie StornoPlus, poisťovňa poskytovala plnenia aj nad rámec poistných podmienok. Z rozhodnutia akcionárov a zaisťovateľov však takto rozšírený výklad plnení nemožno ďalej uplatňovať. Preto ani klientom, ktorí uzavrú poistenie StornoPlus po 4. 3. 2020, nevznikne nárok na plnenie kvôli neodporúčaniu ministerstva cestovať do určitej destinácie.

Prosíme, obráťte sa na vášho predajcu zájazdu, ktorý s vami preberie možnosti zmeny destinácie či termínu dovolenky.

Web Ministerstva zdravotníctvahttps://www.health.gov.sk/Titulka/
Webová stránka MZSR venovaná aktuálnej situácii v oblasti koronavírusuhttps://www.health.gov.sk/Clanky?tlacove-spravy

Informácie k mimoriadnym opatreniam webu MZSR: https://www.health.gov.sk/Clanok?vlada-prijala-mimoriadne-opatrenia-15-3-2020

Web Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republikyhttp://www.uvzsr.sk/
Webová stránka Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republiky s odporúčaniami pre občanov: http://www.uvzsr.sk/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=56&Itemid=62

Web Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodinyhttps://www.employment.gov.sk/sk/

Web Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republikyhttps://www.minedu.sk/

Web Svetovej zdravotníckej organizácie: (WHO) www.who.int a https://www.who.int/westernpacific/emergencies/novel-coronavirus

ZÁKAZNÍK

Objednávateľ zájazdu

  • CKF môže podávať informácie o zájazde výlučne len objednávateľovi zájazdu, tj. osobe, ktorá dojednáva zájazd a ktorej meno je uvedené v záhlaví Zmluvy o zájazde alebo v dokumente Potvrdenie o zájazde ako Zákazník. Nie je možné podávať informácie o zájazde tretím osobám (aj keď ide o cestujúcich).
  • CKF vo veciach týkajúcich sa zájazdu vždy kontaktuje objednávateľa zájazdu na telefónnom čísle a/alebo e-mailovej adrese uvedenej v záhlaví Zmluvy o zájazde alebo v dokumente Potvrdenie o zájazde v časti Zákazník.
  • Žiadosť o zmenu zájazdu musí byť vždy zaslaná písomne z e-mailovej adresy zákazníka uvedenej v záhlaví Zmluvy o zájazde alebo v dokumente Potvrdenie o zájazde a menom Zákazníka (tj. objednávateľa zájazdu).
  • Žiadosť zašlite na adresu Vášho predajcu alebo na administrativa.cc@fischer.cz.
  • Objednávateľ zájazdu zodpovedá za úhradu ceny zájazdu podľa podmienok a v lehotách uvedených v Zmluve o zájazde alebo v dokumente Potvrdenie o zájazde.

PRED ODJAZDOM

Platby k zájazdom

  • V sekcii Môj FISCHER po prihlásení tu.
  • Číslo objednávky = číslo zmluvy = variabilný symbol
  • ID zákazníka = číslo zákazníka
Potvrzeni-o-zajezdu.jpg
  • Výška zálohy je striktne určená podľa Podmienok pre cestujúcich a je splatná do dvoch dní odo dňa záväzného zakúpenia zájazdu (zaslanie súhlasu so Zmluvou o zájazde, pri nákupe online po doručení dokumentu Potvrdenie o zájazde).
    • Do čiastky zálohy sú započítané tiež poplatky za služby zakúpené pri rezervácii (napr. poistenie, seating, parking a pod.).
  • Doplatok tvorí celkovú cenu zájazdu zníženú o vypočítanú a zaplatenú zálohu. Je splatný najneskôr 60 dní pred nástupom na zájazd. Doplatok môže byť uhradený kedykoľvek medzi objednaním zájazdu a dátumom splatnosti doplatku.
  • U objednaných zájazdoch s odletom menej ako 60 dní pred prvým dňom zájazdu je celková čiastka ceny zájazdu splatná ihneď.
  • Služby objednané po uhradení záloh a pred úhradou doplatku sú splatné ihneď. Platí tiež pre poplatky spojené so zmenou zájazdu.

Cestovné doklady a víza

  • Do krajín Európskej únie a krajín, ktoré majú so Slovenskou republikou podpísanú bilaterálnu dohodu (napr. Čierna Hora a Albánsko) je možné cestovať na platný občiansky preukaz. Do ostatných krajín je nutný platný cestovný pas s platnosťou minimálne 6 mesiacov odo dňa návratu do SR (napr. Egypt, SAE ai.). Pre aktuálne informácie o podmienkach vstupu do konkrétnej krajiny a vízových povinnostiach navštívte webové stránky Ministerstva zahraničia: https://www.mzv.sk/
  • Odporúčame Vám overiť si pasové a vízové požiadavky na zastupiteľskom úrade príslušnej destinácie
  • Občania tretích krajín (mimo EÚ) sú povinní si všetky vízové formality overiť na svojom zastupiteľskom úrade pred vycestovaním
  • Najčastejšie navštevované destinácie a povinné cestovné doklady?
KRAJINA STAČÍ OP NUTNÝ PAS VÍZUM POZNÁMKA
Bulharsko      
Dominikánska republika   pas platný minimálne 6 mesiacov po návrate z krajiny
Egypt   pas platný minimálne 6 mesiacov po návrate z krajiny
Taliansko      
Chorvátsko      
Kapverdy   pas platný minimálne 6 mesiacov po návrate z krajiny
Kuba   pas platný minimálne do doby opustenia krajiny
Cyprus      
Malta      
Omán   pas platný minimálne 6 mesiacov po návrate z krajiny
Portugalsko      
Grécko      
Spojené arabské emiráty     pas platný minimálne 6 mesiacov po návrate z krajiny
Španielsko      
Tunisko     pas platný minimálne 3 mesiace po návrate z krajiny
Turecko     pas platný minimálne 150 dní od vstupu do krajiny (odporúčame 6 mesiacov)

Občiansky preukaz je možné použiť ako cestovný doklad na cesty do niektorých štátov, ktoré nepatria do Európskej únie alebo do Schengenského priestoru. Ide o tieto štáty:
  • Albánsko
  • Bosna a Hercegovina
  • Čierna Hora
  • Gruzínsko
  • Macedónsko
  • Moldavsko (akceptuje len občianske preukazy sa strojovo čitateľnými údajmi)
  • Srbsko
  • Každá cestujúca osoba musí mať vlastný cestovný doklad (OP/pas) s platnou fotografiou
  • To isté platí aj pre deti do 15 rokov. Nie je možné, aby viac osôb (rodičia a deti) cestovali na jeden doklad (dieťa je zapísané v doklade rodiča)
  • Napr. Dominikánska republika, Egypt, Kapverdy, Kuba, Omán (najnavštevovanejšie destinácie)
DOMINIKÁNSKA REPUBLIKA
  • Víza už sú zahrnuté  v cene letenky
  • Klient fyzicky vízum neobdrží
EGYPT
  • Víza objednávajte telefonicky na čísle 0800 12 10 10, e-mailom na Vášho predajcu alebo na administrativa.cc@fischer.cz.
  • Cena víza je 30 €/osoba.
  • Vízum zakúpené cez CK je súčasťou elektronických cestovných dokladov / Pokynov k odletu (zobrazené v sekcii ZHRNUTIE SLUŽIEB). Je nutné mať so sebou elektronické cestovné doklady / Pokyny k odletu alebo Potvrdenie o zájazde, aby klienti mohli na letisku v Egypte preukázať letiskovej asistencii predplatenie víz.
  • Cestujúci si môže vízum vybaviť tiež individuálne na letisku v Egypte za 25 USD/osoba.
KUBA
  • Víza objednávajte telefonicky na čísle 0800 12 10 10, e-mailom na Vášho predajcu alebo na administrativa.cc@fischer.cz.
  • Vízum je možné objednať najneskôr týžden pred odletom.
  • Cena víza je 28 €/osoba.
  • Pre vybavenie víza je nutný scan pasu.
  • Vízové karty sa zasielajú poštou na adresu klienta niekoľko dní pred odletom.
OMÁN
  • Klient si môže vízum sám vybaviť na webových stránkach https://evisa.rop.gov.om/  za 5 OMR (max. 10 dní pobytu) – nie však skôr ako 14 dní pred odletom.
  • Klient vízum obdrží e-mailom ako PDF dokument približne týždeň pred odletom.
  • Cestujúci si môže vízum zriadiť tiež individuálne na letisku v Ománe za rovnaký poplatok.
  • Odporúčame pasové a vízové požiadavky overiť na zastupiteľskom úrade príslušnej destinácie

Poistenie

  • Fischer Light a Fischer Plus (platné len pre zájazdy do Európy + Egypt, Tunisko, Turecko, Maroko)
  • Fischer Exotica Plus (platné do sveta, odporúčame pre exotické zájazdy)
  • Poistenie Basic nie je možné zakúpiť samostatne a je vždy súčasťou poistenia Fischer Light, Fischer Plus a Fischer Exotica Plus.
  • Fischer Exotika Plus                      40 EUR/osoba
  • Fischer Plus                                    27 EUR/osoba
  • Fischer Light                                   20 EUR/osoba
  • Pre deti do 15 rokov zľava 50 %  (v deň nastúpenia zájazdu a počas pobytu nesmie dieťa dovŕšiť 15 rokov).
    Fischer Medical                              12 EUR/osoba (vrátane detí)
  • Fischer Sport                                  70 EUR/osoba
  • Fischer Light a Ficher Medical: je možné objednať kedykoľvek pred zahájením zájazdu.
  • Fischer Plus a Fischer Exotica Plus: je možné objednať najneskôr 60 dní pred nástupom na zájazd / najneskôr pred doplatením celého zájazdu, tj. 60 dní pred nástupom na zájazd.
  • Nahlásenie škodovej udalosti pred začatím zájazdu a vyplácanie poistného riešte priamo s poisťovňou ERV. Na nahlásenie škodovej udalosti využite webový formulár ERV poisťovne.
  • Nahlásenie škodovej udalosti v priebehu zájazdu riešte s delegátom a asistenčnou službou (telefónne číslo na asistenčnú službu je uvedené v Pokynoch k odletu – platí pre klientov s dohodnutým poistením v CK).
  • Dokumenty potrebné na nahlásenie škodovej udalosti v poisťovni ERV sú napr.: Zmluva o zájazde alebo dokument Potvrdenie o zájazde, lekárska správa potvrdzujúca znemožnenie vycestovania na zájazd v stanovenom termíne, lekárska správa z destinácie potvrdzujúca lekárske ošetrenie/hospitalizáciu a pod., pokladničný blok za nákup liekov v destinácii, potvrdenie o nezavinenej strate zamestnania, stornofaktúra zájazdu a pod. Pre viac informácií kontaktujte poisťovňu ERV.

Pokyny k odletu = ECD (elektronické cestovné doklady)

  • CKF zasiela informácie podľa § 2529 NOZ (ďalej len „Pokyny k odletu“) 7 dní pred zahájením zájazdu, a to e-mailom a SMS. V prípade, že zákazník neobdrží Pokyny k odletu do 3 dní pred odletom, prosíme o kontaktovanie CKF.

  • Štandardne sa pokyny zasielajú elektronicky na e-mail objednávateľa zájazdu (e-mail môže byť doručený do nevyžiadanej pošty – prosíme o kontrolu aj tejto zložky). Ak si klient želá zaslať pokyny poštou alebo si ich osobne vyzdvihne na niektorej z kamenných pobočiek CKF, je nutné o tom CKF informovať vopred.
  • Súhrn zájazdu – pokyny k odletu, informácie o cestujúcich, zhrnutie služieb, voucher na ubytovanie, prípadne cestovné poistenie (s telefónnym číslom na asistenciu), informácie ohľadom batožiny a cateringu (pokiaľ je v cene letenky), odporúčania na cestu alebo na kúpu doplnkových služieb (seating, catering, parkovanie a pod.).
  • Kartičky poistenia sa nezasielajú. Informácie o poistení sú obsiahnuté v ECD (elektronické cestovné doklady / Pokyny k odletu) dokumente spoločne s telefónnym číslom na asistenciu v prípade potreby.
Štandardne sú všetky vouchery obsiahnuté v ECD (elektronické cestovné doklady / Pokyny k odletu) dokumente. Samostatné vouchery sú nutné pre služby parkovania, letiskový salónik, taxi transfer v Prahe, hotel na letisku v Prahe, fakultatívny výlet v destinácii, zapožičané auto v destinácii, privátny transfer v destinácii. Pri niektorých zájazdoch z katalógu Exotika sú potom zvlášť zasielané vouchery na ubytovanie, transfer, služby delegáta pod.

NA CESTE

Parking

GoParking

ADRESA: Ke Kopanině 406, 252 67 Tuchoměřice, GPS N 50° 7’ 16  E 14° 17‘ 16 (cca 2 km od Letiska Václava Havla).

AKO A KEDY OBJEDNAŤ? Objednávajte telefonicky na čísle 0800 12 10 10, e-mailom na Vášho predajcu alebo e-mailom na administrativa.cc@fischer.cz. Je možné objednať aj v deň odletu (záleží na voľnej kapacite parkoviska).

VOUCHER: Klientovi bude zaslaný voucher so špecifickým čiarovým kódom a číslom zájazdu. Voucher je nutné vytlačiť. Voucher sa zasiela spolu s ECD (ELEKTRONICKÉ CESTOVNÉ DOKLADY / POKYNY K ODLETU) približne týždeň pred odletom, v prípade skorého odletu potom, čo je preukázateľne vykonaná platba za službu v prospech CKF. Voucher je nutné vytlačiť vo formáte A4.

CENA: od 950 Kč/8 dní.

Viac informácií tu.

AeroParking

ADRESA: Letiště Praha, a.s., K letišti 1019/6, Praha 6, PSČ 161 00 (parkovací dom A a C), GPS „parkovací dom A“: N 50° 06'18  E 14° 16' 11, GPS „parkovací dom C“: N 50° 06' 30  E 14° 16' 14.

AKO A KEDY OBJEDNAŤ? Objednávajte telefonicky na čísle 0800 12 10 10, e-mailom na Vášho predajcu alebo e-mailom na administrativa.cc@fischer.cz. Je možné objednať aj v deň odletu (záleží na voľnej kapacite parkoviska).

VOUCHER: Klientovi bude zaslaný voucher so špecifickým kódom. Voucher sa zasiela spolu s ECD (ELEKTRONICKÉ CESTOVNÉ DOKLADY / POKYNY K ODLETU) približne týždeň pred odletom, v prípade skorého odletu potom, čo je preukázateľne vykonaná platba za službu. Voucher nie je nutné vytlačiť, klient ale musí poznať PIN kód. Pri vjazde sa na závore zadáva priamo PIN kód, systém sám vydá lístok a otvorí závoru. Nestláča sa tlačidlo pre výdaj lístka!

Typ „A“: Kryté parkovanie v blízkosti Terminálu 2, 24 hodín denne strážené kamerovým systémom a fyzickou ostrahou. Maximálna výška vozidla je 180 cm.

Typ „C“: Kryté parkovanie v blízkosti Terminálu 1, s Terminálom 2 spojené lávkou, 24 hodín denne strážené kamerovým systémom a fyzickou ostrahou. Maximálna výška vozidla je 220 cm.

CENA (1. 5. – 30. 9.): „A“ od 1 050 Kč/8 dní, „C“ od 1 440 Kč/8 dní.

Viac informácií tu.

ADRESA: LETIŠTĚ BRNO a.s., Letiště Brno – Tuřany 604/1, Tuřany, 627 00 Brno (parkovacia plocha pred odletovou halou), GPS: N 49° 09'21  E 16° 41' 29.

AKO A KEDY OBJEDNAŤ? Objednávajte telefonicky na čísle 0800 12 10 10, e-mailom na Vášho predajcu alebo e-mailom na administrativa.cc@fischer.cz. Je možné objednať aj v deň odletu (záleží na voľnej kapacite parkoviska).

VOUCHER: Klientovi bude zaslaný voucher. Voucher je nutné vytlačiť. Voucher sa zasiela spolu s ECD (ELEKTRONICKÉ CESTOVNÉ DOKLADY / POKYNY K ODLETU) približne týždeň pred odletom, v prípade skorého odletu potom, čo je preukázateľne vykonaná platba za službu v prospech CKF.

CENA: od 770 Kč/8 dní.

Viac informácií tu.

ADRESA: Mošnov 401, 742 51 Mošnov (parkovacia plocha P3 – 5 minút chôdze od odletovej haly), GPS: N 49°41.6' E 18°7.5'.

AKO A KEDY OBJEDNAŤ? Objednávajte telefonicky na čísle 0800 12 10 10, e-mailom na Vášho predajcu alebo e-mailom na administrativa.cc@fischer.cz. Je možné objednať aj v deň odletu (záleží na voľnej kapacite parkoviska).

VOUCHER: Klientovi bude zaslaný voucher s číslom zájazdu. Voucher je nutné vytlačiť. Voucher sa zasiela spolu s ECD (ELEKTRONICKÉ CESTOVNÉ DOKLADY / POKYNY K ODLETU) približne týždeň pred odletom, v prípade skorého odletu potom, čo je preukázateľne vykonaná platba za službu v prospech CKF.

CENA: od 580 Kč/8 dní.

Viac informácií tu.

ADRESA: MONTI s.r.o., Pestovateľská 4, 82104 Bratislava (parkovacia plocha, za obchodným domom IKEA), GPS: N 48°10’14 E 17°10’59.

AKO A KEDY OBJEDNAŤ? Objednávajte telefonicky na čísle 0800 12 10 10, e-mailom na Vášho predajcu alebo e-mailom na administrativa.cc@fischer.cz. Je možné objednať aj v deň odletu (záleží na voľnej kapacite parkoviska). Pri objednávke je nutné oznámiť ŠPZ vozidla.

VOUCHER: Klientovi bude zaslaný voucher so špecifickým číslom. Voucher je nutné vytlačiť. Voucher sa zasiela spolu s ECD (ELEKTRONICKÉ CESTOVNÉ DOKLADY / POKYNY K ODLETU) približne týždeň pred odletom, v prípade skorého odletu potom, čo je preukázateľne vykonaná platba za službu v prospech CKF.

CENA (1. 6. – 30. 9.): od 39 € / 8 dní.

Viac informácií tu.

ADRESA: Wien-Flughafen, 1300 Schwechat, Rakúsko, GPS: N 48° 07' 11.86 E 16° 33' 38.64.

AKO A KEDY OBJEDNAŤ? Objednávajte telefonicky na čísle 0800 12 10 10, e-mailom na Vášho predajcu alebo e-mailom na administrativa.cc@fischer.cz. Objednať je možné najneskôr 4 pracovné dni pred odletom (záleží na voľnej kapacite parkoviska).

VOUCHER: Klientovi bude poštou zaslaná parkovacia karta. Karta je pre parkovanie nevyhnutná.

CENA: od 84 € / 8 dní (nekryté).

Odbavenie

  • Odporúčame dostaviť sa na letisko aspoň 2 hodiny pred plánovaným odletom (pri niektorých letoch 3 hodiny, pozri ECD = elektronické cestovné doklady = Pokyny k odletu). Odbavovanie pre daný let končí zhruba 45 minút pred odletom (líši sa u jednotlivých leteckých spoločností), po ukončení odbavenia už nie je možné sa odbaviť a nastúpiť do lietadla.
  • Dostavte sa na terminál uvedený vo Vašich ECD (elektronické cestovné doklady / Pokyny k odletu). Na odletovej tabuli zistíte číslo prepážky, ktorá odbavuje Váš let.
  • Eliminujete tým možnosť, že vás letecká spoločnosť kvôli nedostatku sedadiel rozsadí a neumožní tak sedieť ako rodina/skupina pohromade. Vďaka skorému príchodu k odbaveniu je väčšia šanca, že budete sedieť vedľa seba. Hoci sa letecká spoločnosť vždy snaží rodiny/skupiny cestujúcich spoločne usadiť k sebe, nie je možné toto garantovať. Riešením je tiež zakúpenie seatingu v predstihu (najneskôr 2 pracovné dni pred odletom).
  • Platný cestovný doklad (OP alebo pas, pozri CESTOVNÉ DOKLADY A VÍZA)
  • Prípadne ďalšie doklady potrebné pre vstup do krajiny, napr. vízum (pokiaľ je zavedená vízová povinnosť, pozri CESTOVNÉ DOKLADY A VÍZA)
  • Dostavte sa na terminál, uvedený vo Vašich ECD (elektronické cestovné doklady / Pokyny k odletu).
    Na odletovej tabuli zistíte číslo prepážky, ktorá odbavuje Váš let. U prepážky prebehne kontrola cestovných dokladov (OP/pas/víza atď.) a tu tiež odovzdáte batožinu k odbaveniu. Príručnú batožinu si môžete vziať so sebou na palubu. Odbavená aj príručná batožina musí spĺňať váhové aj rozmerové limity, ktoré sú pre každú leteckú spoločnosť rozdielne.

Nadváha batožiny

(platí pre lety so spoločnosťou Smartwings)

  • Cestujúci má nárok na 1 kus zapísanej batožiny s hmotnosťou 23 kg (z manipulačných dôvodov nesmie váha jednej batožiny presiahnuť 32 kg), 1 kus príručnej batožiny do 8 kg s rozmermi 56x45x25 cm (DxŠxH), pričom súčet všetkých troch rozmerov nesmie presiahnuť 115 cm.
  • Deti do 2 rokov veku majú nárok na prepravu 1 kusu zapísanej batožiny do 10 kg, pričom súčet všetkých troch strán nesmie presiahnuť 115 cm.
  • Nie je možné sčítať váhu batožiny v rámci jednej rodiny / cestovnej zmluvy.
  • Slnečníky musia byť odbavené ako samostatná batožina (nemôžu byť pripevnené ku kufru a odbavené v rámci jednej batožiny ani v prípade, že konečná váha neprekročí 23 kg).
  • Informácie o prepravovanej batožine u iných leteckých spoločností ako SmartWings si overte v CK.
  • Nadváhu je možné zakúpiť ešte v deň odletu.
  • Pre bližšie informácie nás kontaktujte na linke 0800 12 10 10, na administrativa.cc@fischer.cz alebo sa obráťte na svojho predajcu.

  • Informáciu o zakúpení nadváhy má cestujúci uvedenú v pokynoch k odletu, ktoré dostane od CKF, v sekcii ZHRNUTIE SLUŽIEB. Špeciálny voucher sa nevystavuje.

Kočík v lietadle

  •  Bezplatne možno prepraviť akýkoľvek typ kočíka a nie je nutné ho vopred nahlasovať u CKF.

  • Prepravovaný kočík musí byť zabalený do ochrannej fólie. Za poškodenie nezabalených kočíkov počas letu nenesie CKF ani letecká spoločnosť zodpovednosť.

  • Kočík je možné ponechať si až do nástupu do lietadla. Musí byť nahlásený u odbavovacej prepážky. Pred nástupom do lietadla je kočík odovzdaný stewardom.

Catering v lietadle

(platí pre lety so spoločnosťou Smartwings)

Bezplatný catering na letoch so spoločnosťou Smartwings:

Catering-destinace.jpg

  • Ponuka cateringu na letoch spoločnosti Smartwings
  • Minidezerty a čokoládový koláč je možné zakúpiť len na letoch z Prahy.

Catering-nadstandard.jpg

  • Catering je možné objednať najneskôr 2 pracovné dni (a zároveň 48 hodín) pred odletom do 16:30 hod.
  • Pri letoch so spoločnosťou SmartWings, ktoré ponúkajú bezplatný catering v rámci letenky, je možné zariadiť špeciálnu stravu (vegetariánsku, bezlepkovú, bezlaktózovú a pod.). Možnosti špeciálneho cateringu sú na overenie v CK.
  • Požiadavku je nutné nahlásiť na leteckú spoločnosť najneskôr 2 pracovné dni (a zároveň 48 hodín) pred odletom, a to do 16:30 hod.

SEATING

(platí pre lety so spoločnosťou Smartwings)

  • Seating sú rezervované miesta v lietadle. Rezervácia je vždy na vyžiadanie a spätné potvrdenie od leteckej spoločnosti. Úhrada služby je splatná ihneď.
  • Na sedadlách, ktoré sú pri núdzovom východe, môžu sedieť iba osoby primerane zdatné a silné.
  • Na exitových miestach nesmú sedieť deti do 12 rokov, osoby akokoľvek telesne či mentálne postihnuté, fyzicky slabé či inak nespôsobilé (napr. z dôvodu požitia alkoholu, obmedzenej pohyblivosti či agresivity alebo pretože ich doprava vyžaduje predlžovací pás).
  • Ak cestujúci, ktorí si zarezervujú tieto sedačky, nebudú spĺňať podmienky pre dopravu na miestach pri núdzových východoch, môžu byť odbavovacím či palubným personálom posadení na iné miesta. V tomto prípade nevzniká klientovi nárok na kompenzáciu.
  • Pri letoch na Kanárske ostrovy nie je možné zabezpečiť prvý rad.
  • Pre overenie dostupnosti a objednávky kontaktujte e-mailom Vášho predajcu, telefonicky CK na čísle 0800 12 10 10 či e-mailom na adrese administrativa.cc@fischer.cz.
  • Viac informácií sa dozviete na https://www.fischer.sk/sluzby/v-lietadle/rezervacia-miest.
  • Dostupnosť a ceny Seating u inej leteckej spoločnosti ako SmartWings si overte v CK.
  • Prémiové miesta (1. – 6. rad)/EXIT: od od 40 €/osoba/oba smery
  • Štandardné miesta (ostatné rady): od od 23 €/osoba/oba smery
  • Cena za jednosmerný seating je rovnaká ako cena za oba smery
  • Seating je možné objednať najneskôr 2 pracovné dni (a zároveň 48 hodín) pred odletom, a to do 16:30 hod.

  • Voľné miesta klientovi oznámi predajca na základe žiadosti.

Ubytovanie a strava

Začiatok ubytovania je medzi 14. a 17. hodinou (líši sa od hotela).
  • Klienti s príletom do destinácie 1. dňa zájazdu pred týmto časom musia na ubytovanie počkať. Skoršie ubytovanie závisí na voľných kapacitách hotela.
  • Klienti s príletom do destinácie 1. dňa zájazdu vo večerných hodinách / s príchodom do hotela 2. dňa zájazdu sú ubytovaní ihneď po príchode.

Koniec ubytovania je medzi 9. a 12. hodinou (liší sa od hotela).

  • Klienti s odletom z destinácie posledný deň zájazdu vo večerných alebo nočných hodinách / deň po poslednom dni zájazdu taktiež musia opustiť izbu v tomto časovom úseku.
Prvý a posledný deň našich leteckých zájazdov je určený na prepravu a nie k vlastnej dovolenke (pozri https://www.fischer.sk/podmienky/podmienky-pre-cestujucich), kapitola Dôležité informácie, sekcia Dĺžka pobytu).
  • Stravovanie v hoteli začína jedlom, ktoré nasleduje ako prvé po check-inu v hoteli. Pri príchode do hotela v neskorých večerných hodinách začína strava raňajkami nasledujúci deň (preto odporúčame do kufra pribaliť fľašu s vodou a malé občerstvenie).
  • Stravovanie v hoteli končí posledným jedlom pred check-outom z hotela. Pri odchode z hotela v skorých ranných hodinách je strava ukončená predchádzajúci deň večerou.
  • Je možné zariadiť len vo vybraných ubytovacích kapacitách a vždy záleží na aktuálnej kapacite zariadenia.
  • Pre možnosti zaistenia služby early check-in alebo late check-out kontaktujte svojho predajcu alebo nás kontaktujte na telefónnom čísle 0800 12 10 10 alebo na adrese administrativa.cc@fischer.cz.
  • Polpenzia = raňajky a večera (nápoje pri večeri nie sú zahrnuté v cene)
  • Plná penzia = raňajky, obed, večera (nápoje pri obede a večeri nie sú zahrnuté v cene)
  • Plná penzia plus = pozri opis stravy na stránke hotela na webe CKF www.fischer.sk, v karte POPIS HOTELA (skutočný program sa môže líšiť a je plne v kompetencii ubytovateľa)
  • All inclusive = pozri opis stravy na stránke hotela na webe CKF www.fischer.sk, v karte POPIS HOTELA (skutočný program sa môže líšiť a je plne v kompetencii ubytovateľa)
  • Ultra all inclusive = pozri opis stravy na stránke hotela na webe CKF www.fischer.sk, v karte POPIS HOTELA (skutočný program sa môže líšiť a je plne v kompetencii ubytovateľa)
  • Soft all inclusive = pozri opis stravy na stránke hotela na webe CKF www.fischer.sk, v karte POPIS HOTELA (skutočný program sa môže líšiť a je plne v kompetencii ubytovateľa)

Chcem získavať informácie o zaujímavých produktoch a ponukách a rád vám poskytnem spätnú väzbu k vašim službám
Chcem, aby ste obsah a ponuky prispôsobili mojim záujmom a preferenciám