Naša infolinka 0800 12 10 10 je vám k dispozícii zadarmo v pracovné dni od 8.00 do 19.30.
Vážený zákazník, ako sme Vás už informovali, na území Slovenskej republiky platí núdzový stav vyhlásený vládou Slovenskej republiky. Za súčasnej situácie je isté, že po dobu trvania tohto opatrenia, nebude možné Váš zájazd realizovať. Je to pre nás bezprecedentná a nová situácia, s ktorou sme sa nikdy v histórii nestretli. Pretože je naším zvykom poskytovať Vám vždy aktuálne informácie, radi by sme Vám oznámili, že momentálne intenzívne pracujeme na riešení tejto situácie. Chceme Vás požiadať, aby ste nám v tejto chvíli poskytli čas. Vyčkajte prosím, až Vás bude kontaktovať niektorý z našich predajcov. Postupujeme podľa dátumu Vašich zájazdov od najbližších termínov po najneskorší. Cestovný ruch so sebou prináša celý rad nečakaných situácií, ktoré sme zvyknutí operatívne riešiť. Napriek tomu musíme priznať, že sme si nikdy nemysleli, že by sme mohli byť konfrontovaní s takouto situáciou, ako je uzatvorenie hraníc. Veríme ale, že i túto situáciu spoločne zvládneme a nájdeme pre Vás riešenie, ktoré Vám bude vyhovovať. Zároveň Vás chceme poprosiť o trpezlivosť pri administratívnych riešeniach všetkých náležitostí. Ďakujeme za pochopenie a tiež za všetky vyjadrenia podpory.
Slovenská asociácia cestovných kancelárií a cestovných agentúr momentálne pripravuje stanovisko pre jednotlivé subjekty v cestovnom ruchu k otázke stornovania zájazdu za platnosti núdzového stavu.
Pre nové rezervácie zájazdov vykonané od 5. 3. do 31. 3. 2020 platí akcia „Dovolenka bez obáv s CK FISCHER“ s možnosťou výhodného zrušenia alebo zmeny zájazdu zadarmo ešte 21 dní pred odletom.
Vaša žiadosť bude posúdená s ohľadom na deň prijatia do našej cestovnej kancelárie. Zároveň jedná naša spoločnosť s našimi obchodnými partnermi o ďalších možnostiach kompenzácie. V prípade, že budeme v rokovaniach úspešní, obratom Vás budeme kontaktovať a tieto kompenzácie zahrnieme do finančného vyrovnania. Z toho dôvodu Vás chceme poprosiť o zhovievavosť pri vybavovaní všetkých náležitostí Vášho zájazdu. Počkajte, prosím, až Vás budeme my kontaktovať. Robíme maximum preto, aby sa všetky administratívne náležitosti vybavili v čo možno najkratšom čase.
ERV Európska poisťovňa a pracovníci našich Euro-Centier intenzívne sledujú situáciu okolo koronavírusu COVID-19.
Na stiahnutie: Postoj ERV Európskej poisťovne k situácii okolo nového typu koronavírusu.
Obava z koronavírusu v oblasti, kam má klient cestovať, podľa vyhlásenia ERV Európskej poisťovne nie je dôvodom pre uznanie storna. Poistenie storna nemožno uplatniť ani v situáciách, kedy Ministerstvo zahraničia vydá odporúčanie necestovať do určitej destinácie alebo dôjde k jej uzavretiu úradmi.
Klientom, ktorí si u ERV Európskej poisťovne doteraz dohodli poistenie StornoPlus, poisťovňa poskytovala plnenia aj nad rámec poistných podmienok. Z rozhodnutia akcionárov a zaisťovateľov však takto rozšírený výklad plnení nemožno ďalej uplatňovať. Preto ani klientom, ktorí uzavrú poistenie StornoPlus po 4. 3. 2020, nevznikne nárok na plnenie kvôli neodporúčaniu ministerstva cestovať do určitej destinácie.
Prosíme, obráťte sa na vášho predajcu zájazdu, ktorý s vami preberie možnosti zmeny destinácie či termínu dovolenky.
Web Ministerstva zdravotníctva: https://www.health.gov.sk/Titulka/ Webová stránka MZSR venovaná aktuálnej situácii v oblasti koronavírusu: https://www.health.gov.sk/Clanky?tlacove-spravy
Informácie k mimoriadnym opatreniam webu MZSR: https://www.health.gov.sk/Clanok?vlada-prijala-mimoriadne-opatrenia-15-3-2020
Web Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republiky: http://www.uvzsr.sk/ Webová stránka Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republiky s odporúčaniami pre občanov: http://www.uvzsr.sk/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=56&Itemid=62
Web Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny: https://www.employment.gov.sk/sk/
Web Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky: https://www.minedu.sk/
Web Svetovej zdravotníckej organizácie: (WHO) www.who.int a https://www.who.int/westernpacific/emergencies/novel-coronavirus
ADRESA: Ke Kopanině 406, 252 67 Tuchoměřice, GPS N 50° 7’ 16 E 14° 17‘ 16 (cca 2 km od Letiska Václava Havla).
AKO A KEDY OBJEDNAŤ? Objednávajte telefonicky na čísle 0800 12 10 10, e-mailom na Vášho predajcu alebo e-mailom na administrativa.cc@fischer.cz. Je možné objednať aj v deň odletu (záleží na voľnej kapacite parkoviska).
VOUCHER: Klientovi bude zaslaný voucher so špecifickým čiarovým kódom a číslom zájazdu. Voucher je nutné vytlačiť. Voucher sa zasiela spolu s ECD (ELEKTRONICKÉ CESTOVNÉ DOKLADY / POKYNY K ODLETU) približne týždeň pred odletom, v prípade skorého odletu potom, čo je preukázateľne vykonaná platba za službu v prospech CKF. Voucher je nutné vytlačiť vo formáte A4.
CENA: od 950 Kč/8 dní.
Viac informácií tu.
ADRESA: Letiště Praha, a.s., K letišti 1019/6, Praha 6, PSČ 161 00 (parkovací dom A a C), GPS „parkovací dom A“: N 50° 06'18 E 14° 16' 11, GPS „parkovací dom C“: N 50° 06' 30 E 14° 16' 14.
VOUCHER: Klientovi bude zaslaný voucher so špecifickým kódom. Voucher sa zasiela spolu s ECD (ELEKTRONICKÉ CESTOVNÉ DOKLADY / POKYNY K ODLETU) približne týždeň pred odletom, v prípade skorého odletu potom, čo je preukázateľne vykonaná platba za službu. Voucher nie je nutné vytlačiť, klient ale musí poznať PIN kód. Pri vjazde sa na závore zadáva priamo PIN kód, systém sám vydá lístok a otvorí závoru. Nestláča sa tlačidlo pre výdaj lístka!
Typ „A“: Kryté parkovanie v blízkosti Terminálu 2, 24 hodín denne strážené kamerovým systémom a fyzickou ostrahou. Maximálna výška vozidla je 180 cm.
Typ „C“: Kryté parkovanie v blízkosti Terminálu 1, s Terminálom 2 spojené lávkou, 24 hodín denne strážené kamerovým systémom a fyzickou ostrahou. Maximálna výška vozidla je 220 cm.
CENA (1. 5. – 30. 9.): „A“ od 1 050 Kč/8 dní, „C“ od 1 440 Kč/8 dní.
ADRESA: LETIŠTĚ BRNO a.s., Letiště Brno – Tuřany 604/1, Tuřany, 627 00 Brno (parkovacia plocha pred odletovou halou), GPS: N 49° 09'21 E 16° 41' 29.
VOUCHER: Klientovi bude zaslaný voucher. Voucher je nutné vytlačiť. Voucher sa zasiela spolu s ECD (ELEKTRONICKÉ CESTOVNÉ DOKLADY / POKYNY K ODLETU) približne týždeň pred odletom, v prípade skorého odletu potom, čo je preukázateľne vykonaná platba za službu v prospech CKF.
CENA: od 770 Kč/8 dní.
ADRESA: Mošnov 401, 742 51 Mošnov (parkovacia plocha P3 – 5 minút chôdze od odletovej haly), GPS: N 49°41.6' E 18°7.5'.
VOUCHER: Klientovi bude zaslaný voucher s číslom zájazdu. Voucher je nutné vytlačiť. Voucher sa zasiela spolu s ECD (ELEKTRONICKÉ CESTOVNÉ DOKLADY / POKYNY K ODLETU) približne týždeň pred odletom, v prípade skorého odletu potom, čo je preukázateľne vykonaná platba za službu v prospech CKF.
CENA: od 580 Kč/8 dní.
ADRESA: MONTI s.r.o., Pestovateľská 4, 82104 Bratislava (parkovacia plocha, za obchodným domom IKEA), GPS: N 48°10’14 E 17°10’59.
AKO A KEDY OBJEDNAŤ? Objednávajte telefonicky na čísle 0800 12 10 10, e-mailom na Vášho predajcu alebo e-mailom na administrativa.cc@fischer.cz. Je možné objednať aj v deň odletu (záleží na voľnej kapacite parkoviska). Pri objednávke je nutné oznámiť ŠPZ vozidla.
VOUCHER: Klientovi bude zaslaný voucher so špecifickým číslom. Voucher je nutné vytlačiť. Voucher sa zasiela spolu s ECD (ELEKTRONICKÉ CESTOVNÉ DOKLADY / POKYNY K ODLETU) približne týždeň pred odletom, v prípade skorého odletu potom, čo je preukázateľne vykonaná platba za službu v prospech CKF.
CENA (1. 6. – 30. 9.): od 39 € / 8 dní.
ADRESA: Wien-Flughafen, 1300 Schwechat, Rakúsko, GPS: N 48° 07' 11.86 E 16° 33' 38.64.
AKO A KEDY OBJEDNAŤ? Objednávajte telefonicky na čísle 0800 12 10 10, e-mailom na Vášho predajcu alebo e-mailom na administrativa.cc@fischer.cz. Objednať je možné najneskôr 4 pracovné dni pred odletom (záleží na voľnej kapacite parkoviska).
VOUCHER: Klientovi bude poštou zaslaná parkovacia karta. Karta je pre parkovanie nevyhnutná.
CENA: od 84 € / 8 dní (nekryté).
(platí pre lety so spoločnosťou Smartwings)
Bezplatný catering na letoch so spoločnosťou Smartwings:
Koniec ubytovania je medzi 9. a 12. hodinou (liší sa od hotela).
Zanechajte nám svoje telefónne číslo a náš odborný poradca vás bude kontaktovať.
ZAVOLAJTE MI SPÄŤ
Dohodnite si schôdzku v najbližšej pobočke. Šetrite svoj čas a nechajte nás vypracovať vhodnú ponuku.
OBJEDNAŤ SCHÔDZKU
Nie ste si 100% istí výberom zájazdu? Sme pripravení odpovedať všetky vaše otázky.
ODOSLAŤ OTÁZKU
Spätné volanie
Otázka k zájazdu
Záujem o službu
Návšteva pobočky
Môj FISCHER
Používateľské meno
heslo Zabudli ste heslo?
Zadajte obsadenosť
Počet cestujúcich 1. izba
Vek detí
Pridať ďalšiu izbu
Kontaktujte nás