×

Máme radost, že se Vám nabídka líbí. Ozveme se co nejdříve!
Zavrieť

zvoľte cieľovú destináciu

Bohužiaľ sme nič nenašli
Zavrieť

doprava

Typ dopravy

Vyberte si typ dopravy a odletové letisko

Odletové letisko:

Zavrieť

Termín a délka

Vybrané termíny

Zavrieť

Zadajte obsadenosť

Smazat pokoj

Počet cestujúcich: 1. izbu

Vek detí

1. dieťa
2. dieťa
3. dieťa
4. dieťa
5. dieťa

pridať ďalšiu izbu

ITQ Kódex

ITQ Kódex – garancia služieb

  •  Cestovná kancelária FISCHER ako prvá v ČR priniesla transparentný systém kompenzácií za stratu radosti z dovolenky
  • Odškodnenie až do 100 % ceny zájazdu
  • Jednoduchý postup prípadnej reklamácie dovolenky

 

ITQ kodexPre vašu dovolenku plnú zážitkov sa vždy snažíme vyberať len kvalitné služby, na ktoré sa môžete spoľahnúť. Pokiaľ by sa i napriek tomu v priebehu vašej dovolenky vyskytly odchýlky od dohodnutých služieb, poskytneme vám kompenzáciu, ktorá môže byť až 100 % ceny zájazdu.

Kodex International Travel Quality (ITQ Kódex) vám zaručuje garanciu úrovne služieb zakúpeného zájazdu spolu s jednoznačne vyhradenou kompenzáciou v prípade nesplnenia niektorej z poskytovaných služieb.

ITQ Kódex - ako postupovať

Pre využitie reklamácie pomocou ITQ kódexu postupujte takto:

  1. Ak zistíte nedostatky, okamžite kontaktujte delegáta
  2. Poskytnite delegátovi spoluprácu pri spisovaní protokolu
  3. Pokiaľ je to možné, doložte fotodokumentáciu závady
  4. Reklamujte vadu už v priebehu dovolenky

 

Kdey máte nárok na odškodnenie?

Kompenzácia sa týka napríklad nedostatkov vo vybavení izby alebo hotela, zmeny v type stravovania ai. V prípade, že celková kumulovaná výška priznanej kompenzácie presiahne hodnotu 50% z ceny zájazdu, priznáme vám dodatočný nárok na kompenzáciu „straty radosti z dovolenky“.

V prípade vzniku vad definovaných v ITQ kódexu v priebehu vašej dovolenky, kontaktujte delegáta našej cestovnej kancelárie. Delegát posúdi, či je sťažnosť oprávnená a následne s vami spíše protokol o vade, ktorý následne zašle na centrálu našej cestovnej kancelárie k vybaveniu.

Potom vám vrátime percentuálny podiel zo základnej ceny zájazdu v závislosti na dobe, po ktorú problémy pretrvávali. Pre vašu predstavu, pokiaľ napríklad netečie voda dlhšie ako 3 hodiny po dobu dvoch dní, dostanete 15 % z ceny zájazdu, resp. pomernú časť za dva dni. Pokiaľ teda bola základná cena zájazdu napríklad 20 000 eur na 10 nocí, vrátime vám 600 eur.

Štandardná doba vybavenia reklamácie je podľa zákona 30 dní od prevzatia reklamácie zástupcom cestovnej kancelárie (delegátom).

Dokumenty na stiahnutie


Zoznam destinácii s ITQ kódexom

  • Andalúzia
  • Turecko - Bodrum
  • Bulharsko - Zlaté piesky
  • Bulharsko - Varna
  • Egypt - Hurghada
  • Egypt - Sharm
  • Egypt - Taba
  • Egypt - Marsa
  • Fuerteventura
  • Gran Canaria
  • Ibiza
  • Zakynthos
  • Corfu
  • Kos
  • Kreta
  • Kypr
  • Lanzarote
  • Madeira
  • Malorca
  • Menorca
  • Rhodos
  • Tenerife
  • Tunis
  • Turecka Riviera
  • Dubai
  • Dominikanska Republika
  • Kuba
  • Malta
  • Calabrie
  • Almerie
Chcem získavať informácie o zaujímavých produktoch a ponukách a rád vám poskytnem spätnú väzbu k vašim službám
Chcem, aby ste obsah a ponuky prispôsobili mojim záujmom a preferenciám
Zavrieť

Upresniť hľadanie

Stravovanie

Pláž

Vzdialenosť od pláže:

Typ dovolenky

Zmazať

Minimálna kategória hotela

Cena zájazdu za všetky osoby

min. 0 €
max. 18 000 €
min. 0 € max. 18 000 €
 

Vzdialenosť aquaparku:

Kategória hotela

Šport / zábava

Typ izby

Vybavenie izby